УВИД У СТАЊЕ РАЧУНА И НА ИНТЕРНЕТ СТРАНАМА „ВОДОВОДА“
10. априла 2012.
Поред уобичаjене праксе увида у стање рачуна позивом на телефон или доласком у Службу обрачуна и наплате JКП“Водовод“, од сада ће грађани Сремске Митровице то моћи да учине путем интернет странице тог предузећа.п>
<п>Принцип jе jедноставан. Наjпре jе потребно отворити wеб страницу JКП“Водовод“ Сремска Митровица <а хреф="хттп://www.водоводсм.рс/">www.водоводсм.рса> , а затим и одељак КОРИСНИЦИ. Кликом на РЕЧУН ИНФО отвара се поље коjе попуњава корисник, а односи се на податке на рачуну. Потрошач уноси броj рачуна коjи има 9 цифара и налази се у горњем средишњем делу рачуна. Таj броj jе jединствен за сваког потрошача понаособ.п>
<п>Поље коjе се потом отвара садржи информациjе о датуму и стању рачуна, приказано у новцу, као и датум очитавања водомера и стање на таj дан. Ажурирање базе података биће након сваког фактурисања и минимално jедном недељно, па се потрошачима препоручуjе да чешће провераваjу стање, уколико нису сигурни да су подаци тачни. Тако ће на наjбржи начин сазнати да ли и колико дугуjу и колико су воде потрошили.п>
<п>Како jе рекао Саша Бугаџиjа, директор JКП“Водовод“, циљ овог проjекта у оквиру плана и програма маркетинг стратегиjе за 2012.годину jе побољшање квалитета пружања услуга у сектору информациjа и контакта са корисницима по угледу на већа предузећа тог типа у земљи. Коришћењем савремених информационих система коjи су све чешће у употреби, грађанима ће бити омогућен бржи и jедноставниjи приступ подацима о стању рачуна.п>
<п>Уколико потрошачи с временом искажу потребу за додатним информациjама постоjи могућност проширења базе података.п>